woensdag 20 januari 2010

tulpen




Nog een poging dan maar ;)


3 opmerkingen:

Rianne zei

Ik vind die foto's van de tulpen schitterend. Je zou er zo een 3luik
van kunnen maken.
Moet ook wel zeggen dat ik hier de tulpen een beetje mis. Ik had ze in Nederland ook altijd binnen staan op het moment dat ze in de winkel kwamen.

Hier zijn nog geen tulpen. Waarschijnlijk weer rond de pasen. Alleen bijna niet te betalen. Maar daar kom jij zelf straks ook wel snel genoeg achter ;)

Neem maar heel veel tulpenbollen mee. Kan je ze zelf planten wanneer je hier in Noorwegen komt wonen...

Groentjes vanuit Sandane.
Alwaar er op dit moment nog een hele flinke pak sneeuw ligt...

Hilsen frå Rianne

p.s volgens mijn heb ik mijn gegevens een beetje verkeerd ingevuld. ik heet ineens "hond"hihihi

Jet zei

haha die Rianne Hunden
Ja die tulpen en bakjes met blauwe druifjes enzo ga ik zeker missen ;(
Als voormalig bloemiste kun je eigenlijk niet zonder he in januari.
Af en toe een beetje lente in huis halen is niet verkeerd.

Weet je, ik mag een telelens uitzoeken voor mijn vertrek als afscheidscadeau. Ik word zo schandalig verwend,niet normaal meer. Ben net in de winkel geweest en ben helemaal blij, heb er één besteld. Dus dan kan ik straks al het (on)gedierte van Norge op de plaat zetten.

Rianne zei

Hei.. Hier ben ik weer maar dan deze keer gewoon als Rianne en niet als hond hihi... Is me toch nog gelukt om het te veranderen.

Moet toch wel eventjes reageren op jou reactie... Tjonge, jonge wat wordt jij schandalig veel verwend... haha... Je ziet wel dat er meer voordelen achter schuilen wanneer je besluit te gaan emigreren... Krijg je zomaar dingen die je anders misschien nog had uitgesteld... Leuk toch. (ö_-)

En ook leuk voor ons want dan gaan wij natuurlijk hele mooie foto's zien... Kan het eigenlijk nog beter dan nu??? Vind ze nu al helemaal te gek...

Geniet maar heel veel van jou mooie camera. Zal ik nog een beetje jaloers blijven hihihi

Vi snakkes
Rianne...