zaterdag 15 mei 2010

Aankomst in Hedalen












Na een lange reis van zo'n 23 uur zijn we eindelijk aangekomen in Hedalen.
Denise en Jeffrey overnachten in de vrachtwagen in Nes niet ver hier vandaan.
Zondagochtend vroeg rijden ze het laatste stukje. Helaas was er snachts veel sneeuw gevallen en kon Jeff niet we komen met de vrachtauto. Hulp was snel ter plekke en de kettingen moesten om de banden heen. Met het wakker worden leek het net of je in de wereld van Narnia terecht was gekomen, zoveel sneeuw, echt vreselijk mooi. Zoveel sneeuw hebben wij nog nooit bij elkaar gezien. Laten we er maar vast aan wennen, nu vinden we het nog mooi.










2 opmerkingen:

lucie zei

O wat leuk eindelijk foto's!!
Ben blij dat je nu internet hebt hoor. Hoe is het daar???
ik ben zó benieuwd....en er komen vast gauw meer foto's..toch?

Maar wat een sneeuw hadden jullie daar zeg, ongelooflijk. Dat Narnia-gevoel kan ik me voorstellen als ik die foto's zie.

veel liefs van ons
maar speciaal van mij natuurlijk..haha..

gr Lucie

Rianne zei

Wat leuk om eindelijk foto's te zien van jullie mooie nieuwe stekkie in Noorwegen en te lezen dat alles goed is gegaan. Ik had nog geen verhaal op jou weblog bij placement gelezen en was erg nieuwsgierig.
Is trouwens wel toevallig. Wij zijn ook zelf met een vrachtwagen hiernaartoe gekomen. ;))

De eerste foto's zijn alweer schitterend om te zien.

Hoe is het nu om hier in Noorwegen te wonen? En vooral om mooie foto's te maken? Ik zelf heb sinds kort ook mijn eerste spiegelreflexcamera en heb al heeeeeel veeeeel foto's gemaakt. Zoveel dat de computer er vol mee was en helemaal vast liep :¤)

Maar het blijft ook iedere keer weer zo verslavend om al die mooie plekjes te fotograveren.
Ik hoop binnenkort misschien nog eens wat van je te lezen op jou weblog...

Nomaals van harte welkom hier in het mooie Noorwegen.

Groetjes van een andere weblogschrijver op placement
Rianne vanuit Sandane